sobota, 9 września 2017

Testowanie z Marieną - blog konsumencki z opiniami.

Właśnie przed chwilą odwiedziłam serwis Zblogowani.pl i pierwsze, co zrobiłam, to oczywiście zalogowałam się :) Lubię tamtejsze, chociaż ostatnio mało żywotne, forum. W dziale "Nasze blogi" zwrócił moją uwagę temat "Dzień dobry :)". Pomyślałam sobie, iż musi to być powitanie ;) i prezentacja nowego bloga, przynależącego do któregoś z forumowiczów. Nie pomyliłam się, a sam blog, zatytułowany "Testowanie z Marieną", po kliknięciu w jego podany tam adres, okazał się doprawdy wart odwiedzin oraz zapoznania się z jego dosyć licznymi wpisami. Są one publikowane, jak sugeruje jeden z gadżetów, od maja bieżącego roku, a więc stosunkowo niedawno "wyszedł" pierwszy post. O czym on traktuje ? Otóż jest króciutki, ponieważ zawiera jedynie wzmiankę na temat otrzymanej przesyłki z próbkami kosmetyków znanej firmy. Poza tym ich zdjęcia oraz podziękowania. I to wszystko. Zatytułowany został po prostu "Dzisiejsza przesyłka". Trochę może zbyt lakoniczna treść ? Ale ja sama, jak dobrze pamiętam, pierwsze wpisy na moich blogach miałam dużo krótsze aniżeli te obecne. Dopiero z czasem "rozpisałam się".

Jak więc wygląda najnowszy blogowy post Pani Marzeny Rzadkowskiej ? Jej imię i nazwisko zostało bowiem podane zaraz pod tytułem bloga. A wpis ? Po kliknięciu w tytuł "Vena - kosmetyki tworzone nie tylko z sercem" ukazuje się nam całość posta, podczas gdy na stronie głównej bloga dostrzec możemy jedynie kilka pierwszych zdań. To celowy zabieg, mający za zadanie przykucie uwagi czytelnika tymi paroma pierwszymi linijkami tekstu. Jest i oczywiście zdjęcie opisywanego kosmetyku. Chodzi o krem nawilżający na dzień firmy Vena Cosmetics. Wrażenia z jego użytkowania zostały bogato opisane we wpisie. Szczególnie interesująco wygląda bardzo dokładnie przepisany z opakowania, typowo roślinny skład kremu. Jeżeli chcecie sami zapoznać się szerzej z opinią na temat powyższego kosmetyku, zapraszam na bloga Pani Marzeny. Z pewnością uznacie go, jak ja, za wartościowy i opiniotwórczy.

A teraz parę słów o szacie graficznej serwisu. Od pierwszego wejrzenia zwraca uwagę stonowanym wyglądem i naprawdę profesjonalnym wykonaniem. Pomyślałam sobie, iż musiał zostać stworzony zapewne przez jakąś firmę designerską. Po przewinięciu do końca strony głównej w istocie zauważyłam w stopce wzmiankę-linka o tejże firmie. Co prawda bliżej mi nie znanej. Jednakże ta firma w zupełności wywiązała się z powierzonego jej zadania, tworząc tak prosty, lecz niezwykle przejrzysty i czytelny szablon. Jeśli o mnie chodzi, to moje blogi zostały w całości wykonane przeze mnie - zarówno treść, jak i wygląd. Zwyczajnie nigdy nie prosiłam o to żadnej firmy, ale też i nie miałam na myśli jakoś specjalnie ich komercyjnego charakteru. Piszę, bo lubię, podobnie też i zapewne Pani Marzena. Jej wpisy są bardzo subiektywnie i ciekawie napisane, chociaż posiadają również funkcję reklamowania danego kosmetyku czy innego towaru. Mimo wszystko warto zapoznać się i może skusić na jakiś produkt ? Decyzję, szczególnie co do ostatniego, pozostawiam naturalnie Wam, drodzy czytelnicy :)

W podsumowaniu chciałabym jeszcze dodać, że Pani Marzena, jako osoba obecnie czterdziestotrzyletnia posiada bogate doświadczenie konsumenckie, którym chętnie dzieli się z Internautami. Jej blog jest właśnie doskonałym na to dowodem. Pięknie i starannie wykonany co do każdego niemal szczegółu, przekonująco pisany, zawiera mnóstwo autorskich opinii, które mogą przydać się nam jako poszukującym szczerej opinii o danym produkcie. Również same zdjęcia, którymi opatrywane są wpisy, wykonano profesjonalnie i nawet powiem: zdradzające artystę ! Pełna uroku jest przykładowo ta kompozycja z korali, jesiennych liści, brązowego tła i otworzonego, pustego, tekturowego opakowania, na dnie którego widnieje markowe logo. Podobnie i druga fotografia ze szklanym słoiczkiem kremu. Oba zdjęcia dotyczą oczywiście najnowszego wpisu blogowego. Myślę więc, że z pewnością nie pożałujecie, odwiedzając bloga Pani Marzeny Rzadkowskiej. Naprawdę warto ! A poniżej zamieściłam linka do niego:

https://testowaniezmariena.blogspot.com/

3 komentarze:

  1. Dzień dobry Pani Anno.
    Bardzo dziękuję za wpis i tak miłe słowa na temat zarówno bloga, który prowadzę jak i mojej osoby. Ponieważ bardzo krótko prowadzę blog to nawet do głowy by mi nie przyszło że ktoś może popełnić wpis na jego temat. Totalne zaskoczenie. Dziękuję pięknie, mam tylko jedno ale...Motyw który mam zastosowany na blogu, wygrzebałam z czeluści internetów szukając jakiegoś prostego i czytelnego szablonu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witam, co do motywu, to zarówno wygląda, jak i został zaaplikowany naprawdę profesjonalnie. Właśnie dlatego pomyślałam o firmie. Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów w sieci i nie tylko :)

      Usuń
  2. Świetny wpis a Pani Marzena żywe srebro.

    OdpowiedzUsuń