piątek, 6 stycznia 2017

Dobra rozrywka z sieci - mój nowy blog :)

Dzisiaj chciałabym się pochwalić moim niedawno założonym w usłudze Blogger (od Google rzecz jasna) blogiem "Dobra rozrywka z sieci". Pierwszy post opublikowałam 26 grudnia ubiegłego roku. Dotyczył on "Strefy dobrego humoru" - jednej z moich facebookowych stron (konkretnie tzw. "postaci fikcyjnej"). Tam z założenia żarty są jedynie "na poziomie", bez tych niecenzuralnych i o niskiej kulturze. Jeśli zaś chodzi o ich rodzaje, to na razie przeważają obrazkowe oraz video. Wśród ostatnich zaś znajdziemy póki co głównie zabawne filmiki ze zwierzętami - prześmieszne i ucieszne koty to jest to, co lubię najbardziej :) Polecam wszelakim wielbicielom kocich harców i dziwnych, aczkolwiek pełnych humoru zachowań naszych pupilów. Naturalnie są i żarty słowne, jak na przykład ten o mężczyznach oglądających się na słowo "łajdak" - chodzi o imię ... psa :) albo humor z zeszytów szkolnych. Niezorientowani uczniowie potrafią bowiem tworzyć przeróżne, zabawne "kwiatki".

Posty blogowe dodaję na chwilę obecną codziennie. Nie wiem, jak pod tym względem będzie w przyszłości. Mam nadzieję, że równie regularnie lub w krótkich odstępach czasowych. W końcu tak najlepiej przyciągnąć uwagę odbiorców, którzy przyzwyczajają się do naszej systematyczności i tego, że na blogu będzie zawsze jakiś "świeży" materiał. Oczywiście staram się nie zaniedbywać zanadto moich pozostałych blogów, w tym i obecnego, czyli "Recenzji stron". Najlepszym dowodem jest dzisiejszy wpis :) w odstępie ... około dwutygodniowym od poprzedniego ... No cóż, prowadząc kilka blogów i zajmując się jeszcze innymi sprawami trudno chyba o jakąś większą częstotliwość. Póki co więc zajmuję się najwięcej "Dobrą rozrywką z sieci".

Jeśli chodzi o szatę graficzną opisywanego bloga, to wybrałam tonację biało-czarno-zieloną. Nagłówek wykonałam w darmowym programie graficznym Gimp, a zielone papryki to po prostu jeden z ... pędzli programowych. Bardzo ciekawy nawiasem mówiąc. Tło bloga jest bladozielone w nieco ciemniejsze serduszka. Ten właśnie deseń znalazłam na stronie Pixabay.com, z której dosyć często korzystam. Uznałam, iż jest neutralny, pasujący do wielu rzeczy, w tym i do rozrywki pewnie też. Czcionkę postów nieco powiększyłam, aby to, co piszę było lepiej widoczne. Zmieniłam również jej rodzaj z systemowej (nie pamiętam jakiej) na popularny Arial. I w taki oto sposób powstał finalny "image" mojego bloga "Dobra rozrywka z sieci" :)

Dodam jeszcze na zakończenie parę słów o kategoriach tematycznych mojego bloga. Otóż są takie oto etykiety blogowe, do których przypisuję odpowiednie posty: Chomikuj.pl, cytaty, czytanie, Facebook, filmy, Google+, gry, humor, książki (w tym i ebooki), Lindsey Stirling, muzyka, pobieranie, recenzje, teledyski, toplisty oraz Youtube. Postanowiłam, że tych właśnie etykiet będzie mniej niż przykładowo na blogu Recenzje stron. Dlaczego ? Ponieważ tutaj postawiłam na minimalizm i przyporządkowanie wpisów do najważniejszych tylko, a nie nazbyt szczegółowych dziedzin. Poza tym publikowane przeze mnie posty będą dotyczyły jedynie materiałów typowo rozrywkowych odnalezionych w sieci, stąd zresztą nazwa bloga. Miejcie jednak na uwadze, iż za dobrą rozrywkę uważam także ... książkę albo cytaty, a nie tylko same teledyski czy filmy. To taka bardziej "kulturalna" rozrywka, ale potrafi tak samo zająć w udany sposób nasz wolny czas. Oczywiście zależy, co kto lubi, toteż na blogu "Dobra rozrywka z sieci" będzie też i muzyka, humor lub materiały do pobrania. Tak więc nie przedłużając zanadto ;) zapraszam na moją witrynę. Adres umieściłam poniżej:

http://dobra-rozrywka.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz