Darmowe narzędzie do tłumaczeń stron internetowych
FreeWebsiteTranslation.com

Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

wtorek, 29 listopada 2016

Smaczny.pl - witryna niezwykle "apetyczna".

Nie dalej jak parę dni temu, kiedy to korzystałam sobie z Facebooka, zwróciła moją uwagę jedna z reklam. Była to promocja serwisu Smaczny.pl. Czy wiecie, dlaczego skusiła moje oko ? Ponieważ prezentowała zdjęcie niezwykle pociągające pod względem kulinarno-wizualnym, czyli ... kotlecik w panierce :) Jestem, ogólnie rzecz biorąc, fanką "konsumowania", ale też lubię podziwiać pięknie podane potrawy. Przykładowo mogą być uwiecznione na fotografiach. Strona Smaczny.pl zawiera mnóstwo takich zdjęć, które są dodatkiem do przepisów kulinarnych, bardzo starannie zredagowanych. Wymieniono składniki i szczegółowy sposób przyrządzenia. Zdjęcie towarzyszące jest natomiast propozycją podania określonej potrawy. Wszystko prezentuje się doprawdy smakowicie :)

Po wejściu na stronę zwraca niestety uwagę duża ilość reklam. No, ale z czegoś się ta witryna musi utrzymywać. Domena .pl przecież trochę kosztuje, jak też i hosting na serwerze. Po pewnym czasie jednak przyzwyczajamy się do widoku tychże reklam i przestają nam one przeszkadzać - no chyba, że ktoś je wyjątkowo lubi ;) Wiem, iż niektóre wtyczki przeglądarkowe potrafią zablokować podobną "prezentację" i wówczas jej za nic nie zobaczymy. Nie namawiam, jednak niektórzy korzystają z takich właśnie udogodnień. Ja ... nie. Co jest powodem mojej decyzji ? Otóż prowadzę blogi, na których umieściłam reklamy (nie powiem jakie). Muszę więc widzieć, jak się one u mnie wyświetlają i dlatego, niejako "przy okazji", dostrzegam analogiczne treści na innych stronach.

Można by sobie zadać pytanie, dlaczego aż tyle reklam znalazło się w jednym serwisie ? Ponieważ ... jest on zachętą do korzystania z jego "brata-bliźniaka", tylko że tam akurat dostęp jest płatny. Chodzi o witrynę "extra.smaczny.pl", do której linkuje podstawowa strona. Rzeczywiście, w serwisie "premium" nie uświadczymy reklam :) Byłam i widziałam. Wszystko wygląda bardzo ładnie i jest staranniej wykonane. Byłoby niemal identyczne, jednakże po kliknięciu w określony przepis dostrzeżemy, że dla użytkowników darmowych ... urywa się w pewnym momencie. Jeśli chcemy nadal czytać, musimy opłacić abonament. Tak to jest w naszym komercyjnym świecie ...

Ale wracając do witryny podstawowej, dostępnej absolutnie za darmo - znajdziemy na niej nie tylko same przepisy. Są także przeliczniki wag, jest słownik kulinarny czy forum przeznaczone dla kulinarnych fanów. Dwie pierwsze pozycje odnajdziemy, klikając nadrzędną pozycję "kulinaria", umiejscowioną na górze strony w menu nawigacyjnym. Link do forum jest tuż obok. Na pewno skorzystają z niego osoby poszukujące porad kucharsko-żywieniowych lub chcące podzielić się z pozostałymi użytkownikami swoim doświadczeniem w zakresie sztuki kulinarnej. Można też zapisać się do newslettera z rozmaitymi wskazówkami z dziedziny gastronomii szeroko pojętej. Pewnie też informuje on o nowych wpisach na stronie.

W podsumowaniu pragnę napisać, że serwis Smaczny.pl jest prawdziwym rajem dla internautów lubujących się w gotowaniu, pieczeniu, smażeniu itp. :) Samych przepisów jest tam naprawdę mnóstwo. Myślę, że niejeden pasjonat dobrej kuchni znajdzie coś dla siebie. Jest w czym wybierać. Ciekawa tylko jestem, czy ktoś wykupił już ten abonament ? Nie kosztuje on, wbrew obawom, dużo, bo 19,95 zł rocznie albo 2,46 zł miesięcznie. Ale tu już trzeba bardzo lubić kuchnię i traktować ją jak rzeczywiste hobby. Ja na razie ograniczę się do serwisu podstawowego, gdyż taka forma jest dla mnie zupełnie wystarczająca. Tak więc zapraszam miłośników sztuki kulinarnej do odwiedzin strony:

http://www.smaczny.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz