Darmowe narzędzie do tłumaczeń stron internetowych
FreeWebsiteTranslation.com

Podejmę się pisania tekstów sponsorowanych na niniejszym blogu. Cena do uzgodnienia. Praca zdalna.

piątek, 11 listopada 2016

Niezbędnik kulturalny - strona młoda, ale ciekawa.

Jakieś dwa-trzy miesiące temu powstała moja strona internetowa, którą stworzyłam z chęci zebrania i ukazania interesujących, godnych uwagi serwisów kulturalno-rozrywkowych. Trochę przypomina ona niniejszy blog "Recenzje stron", tyle, że jest mniejsza i prezentuje tylko niektóre strony tematyczne. "Niezbędnik kulturalny", bo chodzi właśnie o niego, to witryna stosunkowo młoda w kryteriach stron internetowych, istnieje bowiem około dwóch-trzech miesięcy. A ciekawa jest z mojego punktu widzenia ;) Każdy bowiem może ocenić ją inaczej, po swojemu. Niniejszym pragnę ją zaprezentować i trochę opisać, aby zachęcić potencjalnych czytelników.

Na chwilę obecną Niezbędnik posiada gotowy szablon CSS, wykreowany i udostępniany za darmo przez Templatki.net. Jest w tonacji biało-zielonej, z nagłówkiem stylizowanym na źdźbła trawy. Ktoś by powiedział: to szablon odpowiedni bardziej dla strony ekologicznej lub przyrodniczej. Jednak mnie się zwyczajnie spodobał :) ponieważ lubię między innymi kolor zielony, a trawa w nagłówku nie jest znowu taka mocno kojarząca się z wymienioną tematyką. Poplątane źdźbła są w artystycznym nieładzie, a więc już blisko do wybranych przeze mnie dziedzin, czyli kultury i rozrywki. Tak w skrócie można wytłumaczyć, dlaczego wybrałam ten akurat szablon. Wpadł mi w oko i tak już zostało.

Ogólnie rzecz biorąc lubię opisywać rozmaite strony, gdyż jest to jedna z metod, aby podzielić się moimi internetowymi odkryciami z czytelnikami. Ja znalazłam coś ciekawego, może więc zainteresuje to również inną osobę ? Niezbędnik służy właśnie takiej promocji, zupełnie bezinteresownej i nieodpłatnej. Zebrane serwisy są podzielone według kilku kryteriów, czyli mamy takie dziedziny, jak: literatura, film, muzyka, sztuka, fotografia i "charytatywnie". Ostatnia grupa to mój wkład w internetowe dzieło dobroczynne. Myślę, że wiele osób zna takie programy jak Pajacyk albo Okruszek. Tym właśnie sposobom na pomaganie poświęcona jest podstrona "Charytatywnie". Nie musimy od razu wpłacać darowizny (chyba że chcemy), wystarczy kliknąć w ikonkę chleba (Okruszek) lub w brzuszek pajacyka. W taki oto sposób możemy zaangażować się w pomaganie przez internet.

A pozostałe podstrony ? Myślę, że tu można od razu skojarzyć temat z jego zawartością. Dodam tylko, iż każda podstrona ma po ... dwa wpisy, czyli przedstawia dwie moim zdaniem wartościowe witryny. Nie ukrywam, że są tam i moje strony :) Czyli promuję się aktywnie :) Niewykluczone również, że mój serwis w przyszłości będzie posiadał więcej opisanych ciekawych internetowych stron. Czas pokaże. Tymczasem jest jak jest, i zapraszam serdecznie do odwiedzin mojego Niezbędnika. Aha, i dlaczego właśnie Niezbędnik ? Ponieważ zawiera on "niezbędne" oraz przydatne witryny - oczywiście w mojej opinii. "Niezbędne", bo przecież lubimy oglądać filmy, słuchać muzyki, pobierać zdjęcia. Te ostatnie mogą być wykorzystane jako darmowa grafika na stronę. A wielu z nas pasjonują też dobre książki albo sztuka. Innymi słowy: mam nadzieję, że zainteresuje Was moja strona. Poniżej zamieściłam link do niej:

http://niezbednik-kulturalny.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz