wtorek, 2 lutego 2016

Blog Aleksandry Niedzielskiej - zarabianie w internecie i inne sprawy.

Dawno temu, przypadkiem, natrafiłam na bloga takiej osoby jak Aleksandra Niedzielska. Nie ukrywam, że moim zdaniem jest ona profesjonalistką w tym, co robi. A czym konkretnie się zajmuje ? Otóż prowadzi bloga z poradami dla takich laików jak ja między innymi. Podejmuje znany i trochę już oklepany temat zarabiania w internecie, jednakże robi to w sposób ciekawy i rzetelny. Na swojej stronie prezentuje sprawdzone, wypłacalne programy partnerskie, w których sama uczestniczy. Dobrze to o niej świadczy, ponieważ dzieli się z czytelnikami witryny swoją rozległą wiedzą, doświadczeniem oraz nie prezentuje "fałszywek". Ponadto zajmuje się też marketingiem wielopoziomowym (MLM), rozwojem osobistym, jak również doradza osobom chcącym zaistnieć w globalnej sieci dzięki swojemu własnemu blogowi albo stronie internetowej.

Na blogu Aleksandry Niedzielskiej można zauważyć pewien minimalizm jego wystroju. Szablon jest prosty i nieskomplikowany, a przez to treść lepiej wyeksponowana. Po prostu nie znajdziemy tam zbędnych gadżetów czy niepotrzebnych ozdobników, odciągających naszą uwagę od tematu witryny. Pierwsze menu nawigacyjne, zaraz pod nagłówkiem, zawiera takie pozycje, jak: strona główna, o mnie, opinie, pomoc & współpraca oraz kontakt. Takie podejście do sprawy czyni z administratorki osobę komunikatywną, kładącą nacisk na autoprezentację oraz pozytywne i konstruktywne relacje z osobami odwiedzającymi jej bloga. Drugie menu jest nieco niżej i tu już widzimy kategorie tematyczne, do których można przyporządkować blogowe wpisy. Ogólnie rzecz biorąc tematyka postów ma wiele wspólnego z wymienionym doradztwem dotyczącym webmasteringu (kreowania i prowadzenia stron), motywacją i rozwojem wewnętrznym, oczywiście marketingiem, zarobkowaniem dzięki internetowym programom i luźnymi tematami - czyli "po godzinach".

Weźmy pierwszy z brzegu wpis pod tytułem "Jak zarabiać na blogu ? Cz.1 - programy partnerskie". Autorka w przystępny, dogłębny i wyczerpujący temat sposób dokonuje analizy metod pozwalających na uzyskanie profitów z rozmaitych programów partnerskich. Wyjaśnia, jak one działają, ile mniej więcej można zarobić, w jaki sposób zapisać się czy "które są najlepsze" - tu chodzi o powiązanie ich z profilem naszej witryny. Oczywiście podaje też przykłady systemów partnerskich - to jest takich, w których sama uczestniczy i przez to pokazuje czytelnikom, iż są one wiarygodne i warte zaufania. Niektóre z nich sama znam - są to Złote Myśli czy Nextranet. O pozostałych dotąd jeszcze nie słyszałam, jednakże zawsze można dowiedzieć się czegoś nowego :)

Szczerze mówiąc blog Aleksandry Niedzielskiej pozytywnie mnie zaskoczył. Spodziewałam się naukowych wywodów osób po studiach albo branżowego żargonu, trudnego dla mnie do pojęcia, jako że jestem, jak napisałam wcześniej w tym poście, tylko laiczką. Okazało się, iż język postów jest zrozumiały, a treść naprawdę interesująca oraz profesjonalnie napisana. Dla mnie doskonale ! Autorka bloga naświetla temat bardzo dokładnie. Jej wywody są szczegółowe i okraszone przykładami. Wszystko to razem czyni z witryny "rzeczową skarbnicę wiedzy". Myślę, że jeszcze nie raz będę odwiedzała witrynę, aby poczytać sobie na interesujące mnie tematy zarabiania na blogu albo też ogólnie jego prowadzenia. W końcu nauki nigdy dosyć :) Zapraszam więc na stronę:

http://aleksandraniedzielska.pl

1 komentarz:

  1. Bardzo dziękuję, miło mi to czytać i mam nadzieję, że niektóre artykuły z bloga się przydały:)
    Pozdrawiam wieczorową porą!

    OdpowiedzUsuń