niedziela, 17 maja 2015

Moje życie na farmie 2 - wciągająca gra komputerowa.

Od pewnego już czasu jestem zaangażowana w grę na PC o nazwie "Moje życie na farmie 2". To bardzo prosta, ale moim zdaniem interesująca rozrywka na wolne chwile. Oczywiście nie każdego pasjonują gry rolnicze, ale mnie i owszem :) Lubię wirtualnie siać, zbierać plony, dbać o rośliny i zwierzęta, bo to właśnie jest sednem rozgrywki. Można tak grać praktycznie bez końca, ponieważ poziomów jest 50 :) Ja obecnie ukończyłam 40 level, ale gram już po raz co najmniej drugi (nie pamiętam dokładnie). Gra jest spokojna i przyjazna użytkownikowi. A co z częścią pierwszą ? Otóż brakuje mi tam trybu rozrywki, w którym nie ma ograniczenia czasowego dla wypełnianych zadań. Poza tym jest tryb przygody i eksperta (na czas). Aktywacja trybu rozrywki następuje po zaliczeniu kilku pierwszych poziomów trybu przygody (dla bardziej wymagających i nie lubiących podpowiedzi - trybu eksperta).

Gra ogólnie polega, o czym już wspomniałam na wstępie, na prowadzeniu gospodarstwa rolnego. Gdzie ? Nie zgadniecie ! Na ... dachu wieżowca. Jest również akcja. Główna bohaterka nazywa się Lisa i podpisała umowę z branżą telewizyjną o samodzielną produkcję ekologicznych produktów żywnościowych. Sama zajmuje się jedynie farmą, oni robią jej tak zwany "show". Tak więc, co kilka poziomów, mamy przerywnik z fabułą. Widzowie domagają się kolejnych towarów, co wiąże się z aktywacją i zakupem nowych maszyn produkcyjnych. Przykładowo mamy urządzenie do przecierania pomidorów na sok, do sporządzania ostrego sosu z pomidorów i papryczek chili, do robienia sera z mleka krowiego, a także dżemu z malin i miodu czy bagietek z pszenicy (nie mamy bowiem młyna do mąki), wody oraz jajek kurzych. Jeśli chodzi o zwierzęta, to są one raczej nieliczne: krowy, kozy angorskie, pszczoły i kury nioski. Roślin uprawnych jest za to więcej, a ich liczba rośnie wraz z poziomami. Dostępne są: pomidory, papryki chili, szpinak, ogórki, melony, maliny, winogrona, kwiaty, pszenica, rzodkiewki oraz koniczyna jako pokarm dla zwierząt.

"Moje życie na farmie 2" można pobrać z wielu stron, między innymi z witryny producenta (Alawar). Tam można ściągnąć na komputer także inne gry, jednakże najczęściej z godzinnym ograniczeniem czasowym. Potem należy już tylko zakupić pełną wersję albo usunąć grę demonstracyjną (demo) z komputera, bo i tak byłaby ona już niefunkcjonalna. "Moje życie na farmie" - część pierwsza i druga, są tutaj wyjątkiem. Producent oferuje ich pełną wersję, jak sądzę, w celu zareklamowania swojego serwisu i przyciągnięcia nowych użytkowników, pobierających gry na PC. Są też rozgrywki online, ale w nich jeszcze nie uczestniczyłam.

Ogólnie rzecz biorąc opisywana przeze mnie gra wyróżnia się ciekawą fabułą oraz dosyć szerokimi możliwościami uprawy roślin. Można je nie tylko siać czy zbierać, ale i podlewać (ręcznie lub mechanicznym spryskiwaczem), a także nawozić. Potrzebne nasiona kupujemy w sklepie, jak również nowe urządzenia czy zwierzęta. Dostępne są rozmaite usprawnienia, jak witaminy dla zwierząt (przyspieszają produkcję dóbr tego pochodzenia) albo skrzydlate buty (główna bohaterka szybciej pracuje). Lisa może też skorzystać z pomocy współpracowników, którzy wykonują za nią pewne roboty. Oczywiście nie brakuje też budynków, na przykład: magazyny, pomieszczenie do strzyżenia kozy angorskiej, kurnik czy bojler na wodę (do pojenia zwierząt i podlewania roślin). Jeśli o mnie chodzi, to bardzo cenię sobie tę grę, ponieważ jest niezwykle relaksująca, dowcipna, przyjemna i grywalna. Zapraszam więc na poniższą stronę i życzę przyjemnie spędzonego czasu.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz