sobota, 11 stycznia 2014

Dodatki.net - darmowe dodatki na stronę.

Korzystałam kiedyś z usług serwisu Dodatki.net, oferującej, jak nazwa wskazuje, dodatki na stronę i bloga. Miałam wtedy jeszcze witrynę na Stronygratis.pl (obecnie nie istnieje). Był to mój drugi kontakt z dodatkami na stronę i traktowałam je jako ciekawostkę. Pierwszy kontakt był z dodatkami proponowanymi przez Stronygratis.pl, ale tam trzeba było założyć witrynę, aby skorzystać z dodatków. A wracając do serwisu Dodatki.net: niedawno odwiedziłam go znowu. Niewiele się zmienił. Ciągle zawiera mnóstwo ciekawych dodatków, przeznaczonych głównie na bloga z racji ich tematyki oraz barwnej szaty graficznej (młodzieży spodobają się kolory). Dlaczego tematyki ? Ponieważ witryna oferuje rozmaite dodatki raczej dla osób młodych (np. licznik ... miłości), okienka czatów, szablony blogów, adopcje wirtualnych zwierzątek, avatary, emotikony lub też gry na bloga. Z serwisu mogą jednak skorzystać również pozostałe osoby, starsze wiekiem, po prostu wybierając mniej krzykliwe dodatki.

Strona posiada w swojej darmowej ofercie mnóstwo elementów, przydatnych nowo powstającej lub już istniejącej witrynie. Wszystkie są zupełnie bez opłat, dlatego może serwis jest taki popularny wśród internautów i webmasterów. W Google na frazę "dodatki na stronę" witryna jest na miejscu drugim. To znaczący sukces, niełatwy do osiągnięcia, możliwy dzięki żmudnemu i czasochłonnemu procesowi pozycjonowania w wyszukiwarkach, głównie oczywiście Google. Serwis zawiera w swojej bogatej ofercie nie tylko dodatki na bloga, ale także generatory (buttona, statusu GG, metatagów itp.), podstawy języka HTML, reklamę hostingu (przychody z niego zapewne utrzymują witrynę), co nieco reklam od Google (drugie źródło utrzymania), specjalną kategorię poświęconą w całości licznikom, instrukcję wklejania kodu na bloga, propozycje gdzie założyć bloga, wyróżnienia dla strony oraz wykaz partnerów. Widać więc, że autor serwisu postarał się i stworzył urozmaiconą witrynę, wspomagającą webmastera od podstaw.

Strona jest ładna wizualnie oraz czytelna dla przeciętnego internauty. Posiada ciekawe tło w rodzaju arabeski. Znajdziemy również odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania osób odwiedzających witrynę. Możliwy jest kontakt mailowy z Administratorem serwisu, chociaż ja akurat nie wypróbowałam go i nie pisałam jeszcze do niego. Co mogłabym napisać ? Zauważyłam błąd w jednym z liczników. Myślę, iż w niedalekiej przyszłości skontaktuję się w celu zgłoszenia tego niedopatrzenia. Poza tym strona główna zawiera informacje o postępach i nowościach w portalu. Z okazji Świąt Bożego Narodzenia uruchomiony został unikalny podserwis ze specjalnie wyselekcjonowanymi świątecznymi dodatkami. Oto link do niego:


A jeśli ktoś byłby ewentualnie zainteresowany pozostałymi dodatkami, to również istnieje możliwość odwiedzenia takiej witryny, szeroko omawianej powyżej. Wystarczy kliknąć w poniższego linka:


1 komentarz: